20/10/12

Homenaxe a Marea Branca

POR FAVOR, ENCAUZAR POR MAIL ART, hacer seguir (gracias)
FACER SEGUER
 
"Hola:
 
Son Xabier Garrido, vivo en Oia (sur de Pontevedra).
 
Creo que teño traballo para vos.
 
Dende fai tempo teño proxectado inaugurar na Guarda o día 19 de novembro, un monumento que homenaxeará os voluntarios, colaboradores, mariñeiros, etc, que nos axudaron fai dez anos, limpando a nosa costa, tras a catástrofe do Prestige.
 
O monumento consta de catro partes, a principal, é a base. Estará formada entre outras cousas, por pedriñas que os voluntarios me estan a facer chegar por correo postal. Teño moitas e de moitos lugares.
 
A difusión que conquerín ata o de agora, foi de ambito comarcal. Solo, a traves de redes sociais, son quen de chegar mais lonxe.
 
O que vos pido e a difusión do proxecto. Estou moi perto de conquerir os cartos que costa. O mais grande xa está feito.
 
Agora preciso de mais pedriñas.
ENVIAR A:

Xabier Garrido
Pedornes, nº 63
ES-36309 Oia, Pontevedra   (Galiza-Spain)

   
Facédeme o favor, botádeme unha man. Penso que este Homenaxe é moi merecido.

http://www.manuelrivas.com/homenaje-marea-blanca-10-aniversario-prestige/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=homenaje-marea-blanca-10-aniversario-prestige

Saudos dende Oia
Xabier Garrido Carrera
t-660596072
t-986361562"